Igazán nem bántani akarlak, de itt egy kicsit "sokat markoltál". Az az érzésem, hogy sem Dorina nem igazán érvényesül (pedig a szalmán elterülő haj lehetőségeket kínál a fotósnak), sem pedig az általában a térben nagyon szépen elhelyezhető bálasor nem adja ki a tér hatását. Megpróbáltam egy kicsit a vágással manipulálni, hogy a lány jobban érvényesüljön, és akkor egy kicsit túl fényesnek találtam a szalmaszálakat és enyhén kiégettnek a fehér ruhát, ezért próbáltam egy kicsit az árnyékokon és csúcsfényeken állítani, de nem értem el igazán azt, amit szerettem volna (lehet, hogy csak tudatlanságom miatt). Nekem azt tanította - először "szazsa" fotóstársunk, később mások is -, hogy az expozíció kompenzáció "alapesetben" mindig a negatív tartományban (-0.7) legyen, és csak speciális esetekben (napsütötte hó, vakító fehér homokú tengerpart) kerüljön nullára, esetleg a pozitív tartományba. Ez általában beválik, Neked is javaslom.
A kőkemény fények nem szépek, "megölik" a fotót. A csúcsfények kiégtek. Ha nem tudsz odaérni a szép fényekre, akkor legalább hagyd ki az eget a kompozícióból és ne fehér ruhát adj a modellre. Maga a beállás érdekes, de a nézőpont szabványos. Ha pl. egy másik bála tetejéről fotózol, jobb perspektívát kaptál volna.
További szép fotonokat!