Nos, ez az előző (azaz a feltöltés sorrendjében következő) kép ellentettje, az arc felől mutatod be a modellt, erős rövidülésben. Ez mindenképpen konvencionálisabb megoldás, s szépen sikerült átlós szerkezetet adni a képnek. A környezet itt is rendkívül mutatós, s itt a fények, és a fotó világossága is indokolt. Sajnos, az arcra és főleg a hajra a kelleténél több is jutott a fényből, megpróbáltam a csúcsfények változtatásával korrigálni, de a jpg képen nem sikerült, s úgy tűnik, hogy a haj egy része kiégett. Kár, hogy a gépeden (minden tagadhatatlan tudása ellenére) nem lehet veszteségmentes formátumot beállítani, sokkal több lehetőséget adna. (Talán az expozíció kompenzáció [expozíció korrekció] különféle negatív tartományokba való állításával megismételt képekkel lehetne manipulálni...) Gondolom, az átlós szerkesztésre való törekvés következménye, hogy a felkar nagyon hangsúlyos lett (bár - hangsúlyozottan hozzá nem értőként - nem tudom, miként lehetne ezt elkerülni. Összességében nagyon tudatosan szerkesztett, látványos fotónak tartom, a fényekkel nem volt igazán szerencséd. Gratulálok!
Szia. Rátaláltam a másik változatra. Itt úgy látom, hogy már erősebb fények voltak. Szintén jó a kompozíció és ötletes, hogy egy kidölt fatörzsön fekszik a modell. Szép a színvilág és az élesség is helyén. A hölgy ruházatának mintája nagyon hozza a színvonalat. Legapróbb hibája a haszálaknál lévő kiégés. További jó fotózást. üdv.
Nagyon tetszik, hogy a gyökérzet azt a benyomást kelti, mintha a modell lába volna. A környezet szerintem tök jó. A szemét viszont életlennek érzem, és haján túl erősnek gondolom a csúcsfényeket.
További szép fotonokat!
az ötlet nagyon jó viszont a kivitelezés ebben az esetben nem tetszik én kicsit még jobbra mentem volna, igy szegénynek nagyon fura a szeme és a testhelyzete is
A kép színvilága és kivitelezése tetszik, viszont ebben a pózban elég hangsúlyos lett a modell karja ami érzésem szerint nem szerencsés. A fényeket is szépen használtad.
Üdv András